۱۳۹۵ خرداد ۱۷, دوشنبه

تاکید خامنه ای به نمایندگان مجلس مبنی برعدم سکوت در مقابل “نفوذ استکبار جهانی”

رهبر جمهوری اسلامی طی سخنرانی روز یکشنبه خود در نشستی با رئیس و نمایندگان مجلس دهم ضمن هشدار به آنها در خصوص آنچه “نفوذ استکبار جهانی” خواند، تاکید کرد که نباید در مقابل “مواضع خصمانه و مغرضانه” آمریکا سکوت کنند. 
علی خامنه ای طی این دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس دهم بار دیگر با تاکید بر حفظ اقتدار مجلس و نظام و با اشاره به مسئولیت های مجلس در عرصه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و سیاستهای داخلی، منطقه ای و بین المللی اظهار داشت: «مجلس شورای اسلامی باید ضمن دمیدن روح آرامش در کشور، انقلابی باشد و در قانونگذاری انقلابی عمل کند و به مواضع خصمانه و مغرضانه آمریکا واکنش نشان دهد و در مقابل سیاستهای استکبار ایستادگی کند».
بنابر گزارش دفتر رهبر جمهوری اسلامی، علی خامنه ای ضمن بر شمردن وظایف و تکالیف اعضای مجلس دهم اذعان داشت: «وظیفه قانونگذاری مجلس، بسیار مهم و در واقع ریل گذاری برای حرکت دولت است. این همکاری به معنای گذشتن مجلس از حقوق خود نیست و نمایندگان باید با استفاده از اختیارات قانونی خود همچون تحقیق و تفحص، اجرای صحیح قانون را پیگیری کنند. مجلس باید در راس امور باشد و حفظ جایگاه واقعی آن برعهده نمایندگان است».


ندا امین - نویسنده تایمز اسرائیل 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر