۱۳۹۵ خرداد ۳۱, دوشنبه

هشدار رهبر جمهوری اسلامی نسبت به حضور و فعالیت گرایش های مخالف نظام در دانشگاههای کشور

علی خامنه ای ضمن هشدار به مسئولان نظام جهت کنترل فضای دانشگاه ها نسبت به برگزاری اردوهای مختلط برای دانشجویان هشدار جدی داد.

علی خامنه ای ضمن هشدار به مسئولان نظام جهت کنترل فضای دانشگاه ها مدعی شد که “اگر به این مسئله اهمیت داده نشود، آینده ایران چون وال استریت آمریکایی خواهد بود”. وی همچنین نسبت به برگزاری اردوهای مختلط برای دانشجویان هشدار جدی داد. 
رهبر جمهوری اسلامی طی دیدار با جمعی از اساتید، نخبگان علمی، پژوهشگران دانشگاه ها، پارک های فناوری و مراکز علمی و تحقیقاتی، با ترسیم اهداف بیست ساله نظام و ضمن تاکید بر لزوم انقلابی ماندن دانشگاه ها جهت حفظ منافع ایران و برشمردن “ارزشهای انقلاب”، اظهار داشت: « اگر در دانشگاهها به این شاخص‌ ها اهمیت داده نشود، در آینده ایرانی وابسته، از لحاظ فرهنگی رها شده، مبتلا به گسست ‌های اجتماعی و قومی و مذهبی و سیاسی و دارای حاکمیت اشرافی را شاهد خواهیم بود. و نتیجه چنین آینده ‌ای، کشوری خواهد بود با قله‌ های ثروت در کنار دره‌ های بدبختی و نابسامانی و محرومیت که نمونه بارز آن جامعه آمریکا یا وال استریت آمریکایی است. که همه اقشار جامعه از رفاه برخوردار نخواهند بود و کشور درواقع وال استریت ایرانی خواهد شد». 


ندا امین - نویسنده تایمز اسرائیل  

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر