۱۳۹۵ خرداد ۱۷, دوشنبه

مشاور فرمانده سپاه قدس مدعی آمادگی حمله ایران به اسرائیل شد

در ادامه تهدیدات نظامی رژیم ایران علیه اسرائیل، مشاور پاسدار قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه پاسداران از آمادگی حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل خبر داده و مدعی بر این شد که در عرض هفت دقیقه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم و شوخی هم نداریم. 
پاسدار احمد کریم پور طی شرکت در مراسمی در روز جمعه با اشاره به تفکرات رهبر پیشین جمهوری اسلامی اظهار داشت: «وقتی امام خامنه ای می فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند».
به گزارش آمد نیوز، این مقام سپاه در خصوص حمله به کشورهایی که وی “بیگانه” خطابشان کرده است اظهار داشت: «حضرت آقا(علی خامنه ای) فرمودند در هر سطحی که به ما حمله شود، ما هم در همان سطح حمله خواهیم کرد».
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس همچنین ضمن تهدید اسرائیل افزود: «تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده اند و موشک های سجیل و شهاب ایران نیز هدف گذاری شده اند که به صورت اتوماتیک شلیک خواهند شد. و این مهم تنها منوط به اسرائیل نیست، هر کشوری در دنیا به ایران حمله کند این اتفاق برایش رخ خواهد داد و تمام این عملیات اتوماتیک خواهد بود».
چندی پیش نیز یکی از فرماندهان سپاه مدعی «نابودی اسرائیل در هشت دقیقه» توسط موشکهای سپاه شده بود.


ندا امین - نویسنده تایمز اسرائیل 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر