۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

دُر فشانی های جدید آقا...! «خامنه ای ادعا کرد:‌ اسرائیل از تروریست های پاریس وحشی تر است»

علی خامنه ای، ولی فقیه ایران، اسرائیل را به اجرای «سخت ترین نوع تروریسم در ۶۰ سال گذشته» متهم کرد.

ولی فقیه خطاب به جوانان غربی گفت فلسطینیان «در ۶۰ سال گذشته» سخت ترین شکل تروریسم را تحمل کرده اند.
ولی فقیه ایران آیت الله علی خامنه ای روز یکشنبه اسرائیل را به اجرای «سخت ترین نوع تروریسم در ۶۰ سال گذشته» متهم نمود و اشاره کرد که این از بسیار «وحشیانه تر» از حمله تروریستی پاریس در دو هفته گذشته بوده است که از سوی شبه نظامیان دولت اسلامی انجام شد و ۱۲۹ نفر طی آن کشته شدند.
در نامه ای خطاب به جوانان غربی و در پی تهاجمات پاریس، ولی فقیه گفت هیچ خشونتی وحشیانه تر از تاسیس شهرک های اسرائیلی نیست.
وی در این نامه نوشت «مردم سرکوب شده فلسطین سخت ترین انواع تروریسم را در شصت سال گذشته تجربه کرده اند». و «اگر مردم اروپا اکنون در خانه های خود پناه گرفته اند و چند روزی از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری می کنند، اکنون دهه هاست که خانواده فلسطینی حتی در خانه خود از ماشین مرگ و تخریب رژیم صهیونیست در امان نیست.
به بیان علی خامنه ای، «امروز کدام خشونتی در جهان قابل مقایسه با شهرک سازی های رژیم صهونیست است؟»
ولی فقیه همچنین دولت یهود را به «تروریسم دولتی» متهم نمود و مدعی شد اورشلیم به تخریب هر روزه خانه های فلسطینیان دست می زند. این درحالیست که اسرائیل خانه های فلسطینی هایی که متهم اند در تهاجمات تروریستی علیه اسرائيلی دست داشته اند، تخریب می کند.
خامنه ای مدعی شد: «و این تخریب در شرایطی انجام می شود که حتی به ساکنان فرصت جمع آوری مایملک خود و یا محصولات مزارع ایشان را نمی دهند و معمولا تخریب در مقابل چشمان وحشتنزده و گریان زنان و کودکانی که شاهد ضرب و شتم وحشیانه اعضای خانواده خود هستند انجام می شود که گاه کشان کشان به سلول های شکنجه برده می شوند. در جهان امروز، آیا هرگز چنین حدی از خشونت را در چنان مدت زمان درازی شاهد بوده ایم؟»
خامنه ای هچنین تیراندازی سربازان نیروهای دفاعی به فلسطینیان را «تروریسم» خواند.
«تیراندازی به یک زن در میان خیابان به جرم مقاومت در برابر سربازی که تا دندان مسلح است – اگر این تروریسم نیست، پس تروریسم چیست؟ این وحشیگری، فقط به این خاطر که از سوی نیروهای مسلح دولت اشغالگر انجام می شود، نباید تروریسم خوانده شود؟»
یک پلیس اسرائیلی هفته گذشته به یک دختر ۱۴ ساله فلسطینی پس از آن که وی یک مرد هفتاد ساله فلسطینی را به خیال این که یهود است در مرکز اورشلیم با چاقو مجروح کرد، شلیک نمود و او را به قتل رساند.
http://fa.timesofisrael.com/%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%E2%80%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر