۱۳۹۴ شهریور ۲۵, چهارشنبه

سهل انگاری دادستان زاهدان در صدور حکم آزادی ملک محمد آبادیان و فرزندانش

علیرغم نقض احکام، کلیه هم پرونده ای های “مولوی نقشبندی” و نبود شاکی خصوصی و با وجود وعده های مکرر مسئولان برای آزادی آنها، اما همچنان دادستان زاهدان نسبت به آزادی “ملک محمد آبادیان”، فرزندانش و بقیه هم پرونده ای ها تعلل می کند.
malek mohammad abadianکیهان نوین: محمد مرزیه دادستان زاهدان با مراجعه به زندان مرکزی زاهدان و دیدار با ملک محمد آبادیان وعده دادند که تا دو هفته دیگر آزاد خواهید شد اما به گفته خانواده ملک محمد آبادیان “دو هفته گذشته اما آزاد نشده اند”.
خانواده آبادیان همچنین گفتند: “ما تماس های مکرری به دادستان داشته ایم اما رد تماس می زنند و جوابگو نیستند”.
یکی از اعضای خانواده این زندانی تاکید کرد: “این چندمین بار است به ما وعده آزادی داده اند اما به آن عمل نکرده اند، بار گذشته قول صد درصدی داده بودند که بعد از ماه رمضان آزاد خواهند شد اما با گذشت بیش از ۲ ماه حتی حاضر به پاسخگویی نیستند”.
ملک محمد آبادیان به همراه دو فرزندش جواد آبادیان و عبدالهادی آبادیان و همچنین عبدالغفار نقشبنید “فرزند مولوی فتحی محمد نقشبندی” گل محمد بلیده ای، نظام الدین ملازاده، جابر آبادیان در زندان مرکزی زاهدان در شرایط بلاتکلیف به سر می برند.
پیشتر مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه اهل سنت راسک پس از نقض احکام آنها توسط دیوان عالی کشور با وثیقه سنگین ۵ میلیارد تومانی آزاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر