۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

از تشویق فرماندهان نیروی دریایی سپاه تا ادعای تصرف کاخ سفید

رهبر جمهوری اسلامی، طی دیدار با فرماندهان نیروی دریایی سپاه به دلیل بازداشت تفنگداران آمریکایی، به آن افراد نشان فتح اعطا کرد. 

علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، طی دیدار با فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران به دلیل توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگداران آن، به فرماندهان یگان مذکور نشان فتح اعطا کرد. همزمان یک مقام روحانی مستقر در سپاه ادعا کرد که این نیرو اگر لازم باشد کاخ سفید را هم تصرف می ‌کند.
مراسم جهت تجلیل از فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران در پی توقیف شناورهای آمریکایی که در تاریخ ۲۲ دی ‌ماه به آبهای خلیج فارس وارد شده بودند و دستگیری ۱۰ ملوان آمریکایی توسط یگان ذکر شده صورت گرفته که طی آن علی خامنه ای جهت قدردانی از آنها، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی دریایی سپاه و چهار تن از فرماندهان، به آنها نشان فتح و ارتقای درجه اعطا کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی دفتر خامنه ای، وی با ارتقای درجه و اعطای ارشدیت به سایر فرماندهان و کارکنان مربوط به عملیات دستگیری ملوانان آمریکایی، با درخواست ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کرده و در این خصوص به اعضای نیروی دریایی سپاه گفت: «کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که آمریکایی ‌ها را به آبهای ما کشاند تا با اقدام بهنگام شما، آنگونه با دستهایی که بر سر گذاشته بودند بازداشت شوند».

ندا امین - نویسنده ی تایمز اسرائیل

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر